1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 979599

Sv: Silly season 08/09
Tjalle: Kul med Svensson. Som någon skrev, det är mycket gammal Timråism som försvinner om Sanny lättar och Robban lägger av. Koskinen på det och det är bara Styf (som väl lär stanna) som varit med någon längre tid i laget.

Styf, Robban och Sanny (Hallin, Chrippe) var alla väldigt unga och oetablerade när de kom hit och var därefter stomme i laget under de första åren i elitserien. Våra juniorer på väg upp och alla med -sonnamn som kommit till laget de senaste åren kan förhoppningsvis bli nästa våg av långkörare. Vi har ju en ganska snygg mix på papperet med landslagsspelare varvat med unga på väg upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...