-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 11
- Silly Season 2026-27 (5171)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Tycker mig dock uppfatta en viss ironi i det du skriver och det är ju helt ok då man ska småplåga varandra hit och dit då vi håller på olika lag.
När det var kvartsfinal förra året såg ett gäng timråfans och modofans alla matcher på olearys här i Uppsala. Alla blängde lite surt på varandra, satt på tryggt avstånd ifrån varandra, men inte var det nå hat heller - några gick ut och rökte tillsammans, diskuterade matcherna och sa alltid "vi ses nästa match". Visst är vi en fet jävla rivalitet, men jag är då lite trädkramare då det gäller hockey och har den uppfattningen också om Timrå och Modofansen.
Tycker det mest är sorgligt hur folk här i gästboken kallar varandra dumma saker - ungefär som om någon skulle göra det in real life face to face. Kan lova, om du och dina diskussionskompisar här skulle sätta sig och ta en bärs skulle det låta annorlunda, knogjärn skulle med all sannolikhet bytas ut om skämtsamt häckel och skratt.
Tänk på det folk och håll en jämn nivå på snacket.
PS. jag hatar MODO!=P