1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 979618

Sv: Silly season 08/09
Faan vad jag retar mej på artikeln i aftonbladet idag. " Frölunda försökt att sköta affären snyggt. De har bland annat lovat att inte värva sönder Timrå, som de haft möjlighet till eftersom Norberg har gott rykte bland Timrås spelare.

Stjärnspelare som Riku Hahl och Johan Backlund har utgående kontrakt och nu väljer Frölunda att inte värva dem förrän spelarna själva väljer att komma ut på den öppna spelarmarknaden.

– Vi kommer att sköta det här snyggt mot Timrå, säger Mats Ahdrian, klubbdirektör i Frölunda.


Vad Sportbladet erfar betalar Frölunda en mindre summa pengar för att Norberg skall komma ur sitt kontrakt. Timrå kan i sin tur använda pengarna till att rekrytera en ny sportchef.

Känns som att Frölunda pissar på oss! Men det är bara vad jag känner

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer