1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 979988

Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Förstår inte varför alla är så byxis inför tanken på att Hahl drar. Han är bra, inte tu talat om annat. Han har en förmåga att leda sin femma, hålla i pucken och liksom ta kommandot över vad som ska ske ute på banan. Det är en jävligt cool egenskap. Hade han haft nästa coola egenskap - förmågan att snabbt och koncist omsätta detta i livsfarligt offensivt spel hade han briljerat i NHL. Nu har han inte det. Inte så att han saknar playmaker-egenskaper, absolut inte. Men jag får ibland känslan när jag ser honom att han är lite ett offer för några andra, onödigt starka egenskaper.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...