1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 980721

Sv: Silly season 08/09
Ivan Huml från Mora som ny center om Hahl lämnar. Finns viss risk att Mora spelar annan division nästa år, dessutom går kontraktet ut.

Malmös Lasse Pirjetä är väl också tänkbar

Jani Hurme i målet (Malmö)

Luleå har ett gäng intressanta om dom åker ur
Jere Myllyniemi
Jan Sandström
Jaroslav Obsut
Martin Chabada
Johan Harju
Lubos Bartecko

Kenny Jönsson - Rögle (Vilken dröm)

Ossi Väänänen - DIF, vet dock ej hur det står till med kontrakt

Nicholas Angell - Brynäs, utgående kontrakt

Petri Pakaslahti, center i SSK, mkt bra tekare

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...