Hahl Bundy: Jahaja...så nu ska vi ge upp denna säsong alltså? Vi ligger 6:a med ett poängmässigt gott häng på 2-3 platsen...men det bryr vi oss inte om. Vi lägger oss ner och självdör istället. Låter som en underbar inställning....
Uno kan jag tro detta om, hans instabilitet är vida omvittnad. Men du Hahl...neeh!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Uno kan jag tro detta om, hans instabilitet är vida omvittnad. Men du Hahl...neeh!