73Sjöbba: Hoppas att Timo lägger sig under kniven snabbt och åtgärdar diskarna en gång för alla, för att vara 100% nästa säsong. Jag tror att vi kan få en grym förstalina utan Timo, förutsatt att:
* Riku får ordning på sin axel * Pyrret kommer åter så snabbt som möjligt * Tenkrat får tid att spela in sig med de två förstnämnda herrarna
Kan Tenkrats självförtroende och beslutsamhet höjas några snäpp är han i Timoklass. De gäller att få de tre att funka tillsammans, klarar Challe det har vi En av elitseriens klart vassaste förstakedjor, på papperet i allafall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
* Riku får ordning på sin axel
* Pyrret kommer åter så snabbt som möjligt
* Tenkrat får tid att spela in sig med de två förstnämnda herrarna
Kan Tenkrats självförtroende och beslutsamhet höjas några snäpp är han i Timoklass. De gäller att få de tre att funka tillsammans, klarar Challe det har vi En av elitseriens klart vassaste förstakedjor, på papperet i allafall.
Allt ser inte nattsvart ut, Heja heja heja Timrå!