Vet inte hur det är nu, men förr kunde man bli tvångsdegraderade om man inte hade giltigt förfall...typ digerdöden eller något liknande. Fast då skall man först och främst försöka hitta nytt matchdatum.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vet inte hur det är nu, men förr kunde man bli tvångsdegraderade om man inte hade giltigt förfall...typ digerdöden eller något liknande. Fast då skall man först och främst försöka hitta nytt matchdatum.