Under 70-talet och fram till och med säsongen, 79/80, så har faktiskt några matcher i kvalserien till ES blivit inställda. Det har då handlat om allra sista omgången och att resultatet i denna match inte kunnat påverka placeringarna i övrigt.
Nu vet jag inte hur övriga lag i Allettan Norra ställer sig till det här? Något lag kanske skulle kunna tjäna på att Kovland kom med bästa laget och tog poäng?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Under 70-talet och fram till och med säsongen, 79/80, så har faktiskt några matcher i kvalserien till ES blivit inställda. Det har då handlat om allra sista omgången och att resultatet i denna match inte kunnat påverka placeringarna i övrigt.
Nu vet jag inte hur övriga lag i Allettan Norra ställer sig till det här? Något lag kanske skulle kunna tjäna på att Kovland kom med bästa laget och tog poäng?