Uno Gordon: Kutym i Idrottssverige är att om man ställer upp i en serie, så avslutar man den också.
Har du funderat på hur Haparanda och Kiruna skulle reagera på ett lag från de tättbefolkade delarna av Norrland skulle skita i att besöka dem på returmöte med ursäkten "det kostar för mycket pengar att resa och bo"?
Hade detta varit ett problem om chans till avancemang funnits?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kutym i Idrottssverige är att om man ställer upp i en serie, så avslutar man den också.
Har du funderat på hur Haparanda och Kiruna skulle reagera på ett lag från de tättbefolkade delarna av Norrland skulle skita i att besöka dem på returmöte med ursäkten "det kostar för mycket pengar att resa och bo"?
Hade detta varit ett problem om chans till avancemang funnits?