..så läste jag precis en liten blogg. Ganska intressant faktiskt.
Tror som det står att slutspelet är säkrat om några matchen pga att lagen under inte är tillräckligt bra för att komma ikapp och hota våran placering, möjligtvis DIF, men det är tveksamt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror som det står att slutspelet är säkrat om några matchen pga att lagen under inte är tillräckligt bra för att komma ikapp och hota våran placering, möjligtvis DIF, men det är tveksamt.