Klart att det är bra man ser ju bara i årets allsvenska på Malmö och Leksand som storsatsat och plockat hem NHL meriterade spelare. Skulle Leksand fixa avancemang så kanske Belfour förlänger och det vore ju kul med en NHL legendar i Es trots sin ungdomliga ålder på 42 år.
Skall tilläggas att Leksand har ju fixat personliga sponsorer i P-O Ejendal och Långbergs annars hade vi stått där utan ed och Jackman samt Grosek
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart att det är bra man ser ju bara i årets allsvenska på Malmö och Leksand som storsatsat och plockat hem NHL meriterade spelare. Skulle Leksand fixa avancemang så kanske Belfour förlänger och det vore ju kul med en NHL legendar i Es trots sin ungdomliga ålder på 42 år.
Skall tilläggas att Leksand har ju fixat personliga sponsorer i P-O Ejendal och Långbergs annars hade vi stått där utan ed och Jackman samt Grosek