1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 982845

Sv: A Tribute To Kovland
Uno Gordon: Men vad är syftet att ta bort spetsen för att få en större bredd? Vad är syftet att kovland ska kunna ge lön för div 1 spelare? Och lag kommer inte kunna förlita sig på ett bidrag uppifrån, för att de ska kunna göra en vettig satsning krävs externa pengar. Annars kommer ju läget vara detsamma, dvs alla lag har samma förutsättningar och de kommer pressa varandra att betala för mycket.

Div1 lag ska lära sig rätta sina utgifter efter vilka inkomster man själv kan ordna, precis som es lagen måste göra. För att citera en idiot, "det kommer inga sparvar flygande".

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer