1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 983088

Sv: Apropå nånting...
Uddan: Det är väl till stor det som är problemet, nästan alla måste åka ett par mil för att ta sig till arenan. Poangen är väl att det ska bli bättre, inte likadant, med en ny arena. I stan kan man ju även utnyttja befintlig kollektivtafik, eller t.om. gå. Vill man dessutom kanske ta sig en pilsner eller gå och äta före eller efter matchen vinner ju stan med hästlängder. Faktorer som är viktiga för marginalåskådaren.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.