1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 983662

Sv: Timrå IK - Linköping 2008-02-14
Folk får kalla mig medgångssupporter hur mycket man vill,jag bryr mig inte
jag har lagt ut mycket pengar genom åren på att följa timrå,tv abonemang
tagit sem dagar köpt souvenirer,men nu är faanimig mitt tålamod slut
efter 2 skitsäsonger som dom 2sistan i fortsättningen följer jag med ett öga
inte en spänn till jag lägger ut på detta lag innan dom får ordning på laget
sparka fystränare,läkare,vissa spelare,inför prestationslön alt petning när dom inte presterar.

FAAN VAD ARG JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.