Per HApps: Och förmodligen har han "Modano" under hela sitt liv ALDRIG hållt på med någon form av idrott heller!!! IDIOT!!! Visst fasiken känns det tungt just nu, HELT KLART, men nu är det tid för alla som håller på Timrå IK att dra sitt strå till stacken. Man kan nästan tro att vissa här skulle önska att vi åkte ur elitserien, pinsamt!
Nä, upp med huvudet nu alla vi som älskar detta rödvita gäng och kämpa hela vägen ut!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och förmodligen har han "Modano" under hela sitt liv ALDRIG hållt på med någon form av idrott heller!!! IDIOT!!!
Visst fasiken känns det tungt just nu, HELT KLART, men nu är det tid för alla som håller på Timrå IK att dra sitt strå till stacken. Man kan nästan tro att vissa här skulle önska att vi åkte ur elitserien, pinsamt!
Nä, upp med huvudet nu alla vi som älskar detta rödvita gäng och kämpa hela vägen ut!
FORZA TIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!