Matchen igår tänker jag inte nämna, om jag inte tänker på den så finns den inte.
Kan någon som har bättre koll än jag på statistik och dyligt (Dream Team?) stilla en undran hos mig. Jag undrar när TIK senast kunde mönstra fyra kompletta femmor i en elitseriematch (exklusive MPS och Lander), vilken omgång var det?
Jag kommer då inte ihåg det, det måste ha varit mycket länge sedan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan någon som har bättre koll än jag på statistik och dyligt (Dream Team?) stilla en undran hos mig. Jag undrar när TIK senast kunde mönstra fyra kompletta femmor i en elitseriematch (exklusive MPS och Lander), vilken omgång var det?
Jag kommer då inte ihåg det, det måste ha varit mycket länge sedan.