weiler: Vad är det som säger att en del 2 av "slaget om västernorrland" inte kommer hända? Just nu är det tungt, särskilt med tanke på Nubben-affären. Det kommer att gå bättre för oss inom kort.
Mika Pyörälä kommer tillbaks inom en vecka, kan jag nästan lova. Och Robban är tillbaks vilken match som helst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mika Pyörälä kommer tillbaks inom en vecka, kan jag nästan lova. Och Robban är tillbaks vilken match som helst.