bäver: Ja jag som bor härnere har ofta fått höra när frölunda vinner så är dom världsmästare,men den sista tiden har det varit ganska lungt på den fronten.men idag på jobbet så är alla b och c supportrar uppe i himlen men det är väl bara att bjuda på det,för det jag ocså sist när timrå krossade frölunda sist.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men det är väl bara att bjuda på det,för det jag ocså sist när timrå krossade frölunda sist.