T T: :-) Domarn va SKITBRA igår!!! ja alltså Rådbjer. Inte för att MoDo vann, utan för att han inte märktes så värst mycket. Däremot gjorde linjemännen några rätt tveksamma blås, men det var ju inte mycket att hetsa upp sig för. (Upps, är jag i fel bok?? :-) Jaja, TREVLIG HELG, önskas TIKare o andra!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ja alltså Rådbjer. Inte för att MoDo vann, utan för att han inte märktes så värst mycket.
Däremot gjorde linjemännen några rätt tveksamma blås, men det var ju inte mycket att hetsa upp sig för. (Upps, är jag i fel bok?? :-)
Jaja, TREVLIG HELG, önskas TIKare o andra!