General_Moisio: Ne det gjorde du inte, du skrev "Ja men dom tyckte dom är skadedrabbade när dom har 4 man skadade. HAHA HUMOR!"
Där är det väldigt tydligt att du inte har en aning om vad du skriver. Du kan lägga till 2 landslagsdugliga backar och elitseriens bästa målvakt de senaste säsongerna fick hoppa av på uppvärmningen så att ni saknade så mycket mer än oss är ju bara bull.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Där är det väldigt tydligt att du inte har en aning om vad du skriver. Du kan lägga till 2 landslagsdugliga backar och elitseriens bästa målvakt de senaste säsongerna fick hoppa av på uppvärmningen så att ni saknade så mycket mer än oss är ju bara bull.