Varför älta. Som några av såväl era som våra spelare sagt nyligen så är det de spelare som faktiskt kan spela man måste fokusera på om man är resultatinriktad, inte dom som sitter på läktaren. Bit ihop idag nu grabbar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mmm.
Varför älta. Som några av såväl era som våra spelare sagt nyligen så är det de spelare som faktiskt kan spela man måste fokusera på om man är resultatinriktad, inte dom som sitter på läktaren. Bit ihop idag nu grabbar!