MorganaLefaey: bisterfinnen har rätt, varför älta? Men jag kan inte hålla mig från att svara på ditt inlägg. Det här känns bara som en dum disskussion om vem som har flest spelare skadad. Nu är det andra säsongen i rad som Timrå dras med otroligt tunga skador, sorgligt men man börjar bli härdad. Tillhör vardagen lixom(tyvärr). Klart man blir full i skratt när media uttrycker sig som dom gjorde.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
bisterfinnen har rätt, varför älta? Men jag kan inte hålla mig från att svara på ditt inlägg. Det här känns bara som en dum disskussion om vem som har flest spelare skadad. Nu är det andra säsongen i rad som Timrå dras med otroligt tunga skador, sorgligt men man börjar bli härdad. Tillhör vardagen lixom(tyvärr). Klart man blir full i skratt när media uttrycker sig som dom gjorde.