htikare: precis, skulle han dra ner lite på tempot och få upp blicken så kommer säkerligen också rätt adress på passningsspelet.
Visst, han är bara 21 år, så han har flera år kvar på sin karriär som elitspelare, men vill nog att han tar klivet upp kanske inte detta år utan nästa för att bli den spelare som det förväntades av honom.
Huvudsaken är ändå att vi avslutar serien bra, och tar med oss en bra matchform inför slutspelet!
Och att vi får bibehålla de spelare som idag finns tillgängliga, så att vi inte åker på några fler skador inför det som komma skall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst, han är bara 21 år, så han har flera år kvar på sin karriär som elitspelare, men vill nog att han tar klivet upp kanske inte detta år utan nästa för att bli den spelare som det förväntades av honom.
Huvudsaken är ändå att vi avslutar serien bra, och tar med oss en bra matchform inför slutspelet!
Och att vi får bibehålla de spelare som idag finns tillgängliga, så att vi inte åker på några fler skador inför det som komma skall.