1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995110

Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Realist: denna jävla inställning som laget har ikväll kan man kanske ha 2-3 matcher på en sådan lång match serie som ES har, men i år är det ta-mig-fan varannan match, totalt helt jävla otroligt av killar som har +100´/månaden och vad fan ska Challe skylla på ikväll, hans jävla mantra om ödmjukhet!!! Ok, vi har många borta, men inställningen är ju katasrofal och jävligt dålig, ofta med alla spelare med är den dålig också.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.