1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995461

Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Jensen_12: Sist vi spela emot DIF i en kvartsfinal vann dem, SAIK jo de är lättast men hade vi fått möta dem? De hade blivit valda av de bättre placerade lagen.

Det är ovidkommande.

Alla matcher i ett slutspel är svåra och en hemmafördel kan vara en fördel, men, lika gärna en nackdel

En större fråga man ska ställa sig är varför Tenkrat gått poänglös under en längre tid nu?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.