1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995524

Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Jensen_12: Tycker det är otroligt starkt att gå till slutspelet ändå kör vi på 3 femmor efter jul. Det har slagit det flesta lag. Men ska vi vinna i slutspelet måste spelet upp 100% det finns inget dåligt lag i kvarten tittade på Skelefteå matchen lite igår och vart imponerad av Skelefteå har kapasitet at ta sig vidare från kvarten men visst är det tungt att möta Ex HV och Modo för detta gäng men jag tror dom kan rå på alla lag hemma i Skelefteå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.