steve_h: Jag är stensäker på att det blir Modo i kvartsfinal. HV71 väljer inte oss, samtidigt tror jag inte vi blir bättre än femma, vilket gör att Modo KAN välja oss, och har dom den möjligheten kommer dom välja oss pga resorna och derbyna. Jag hoppas på Modo, vore otroligt kul!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
HV71 väljer inte oss, samtidigt tror jag inte vi blir bättre än femma, vilket gör att Modo KAN välja oss, och har dom den möjligheten kommer dom välja oss pga resorna och derbyna. Jag hoppas på Modo, vore otroligt kul!