Skönt med 3 poäng, även om det kändes som en träningsmatch. FBK var ganska blekt.
Men TIK spelar stabilt och Åkerlund gör en bra match. Det nya spelsystemet känns stabilare än det tidigare, mittzonen stängs bättre av och chansen för snabbare spelvändningar ökar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men TIK spelar stabilt och Åkerlund gör en bra match.
Det nya spelsystemet känns stabilare än det tidigare, mittzonen stängs bättre av och chansen för snabbare spelvändningar ökar.
Det kanske blir bra till slut ändå?