1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 997289

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-03-04
DJ Hemp: SKÖN och viktig mental seger för laget ! Kul att Åkerlund fick dominera ... gillar Axelssons kommentar om 0-2 ledningen jag är ingentligen inte förvånad sa han... typ ( självförtroendet och inställningen vi ska spöa dom fanns runt han som en aura/gloria ) COOLT
synd på slutet...en skitdetalj dock, satt med 0-2 resultatet och hoppades hade satt 10 kr på det ![ x 40 gr] vann dock på vinst hehe
Ha en skön dag alla tikare - MAN ÄR TOKLADDAD INFÖR SLUTSPELET !!
Allt kan hända !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer