Jacksson 71: Hoppas du har rätt,har inget imot Luleå men så här mycket har jag aldrig hållt på Timrå,fast Mora har de ju i egna händer,men med risk för skriverier om läggmatcher hade det varit enklast om både Luleå & Mora förlorade ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas du har rätt,har inget imot Luleå men så här mycket har jag aldrig hållt på Timrå,fast Mora har de ju i egna händer,men med risk för skriverier om läggmatcher hade det varit enklast om både Luleå & Mora förlorade ;-)