1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 999615

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Uddan: Tar dom Frölunda eller DIF (beroende på vilka som blir sjua), så tar ju MoDo skellefteå, om man slutar tvåa.
MoDo kommer inte att välja Djurgården, förmodligen inte heller Frölunda om man kan få Skellefteå istället.
Som 3:e lag kommer LHC att välja Timrå tror jag...

Blir däremot LHC tvåa kommer scenariot att bli Timrå mot MoDo eller FBK - och den kvarten vinner vi!
Tror däremot att LHC kan bli för svåra, därför är det bra om dom vinner sin match idag och befäster andraplatsen...

Semifinal nästa!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer