Hahl Bundy: Luleå har ett bättre lag på papperet än Mora. Mora hade lite flyt när man mötte redan slutspelsklara lag ett tag men nu när dom mött sina rivaler så blir det helt andra matcher.
Nu tror jag att Mora gör Brynäs sällskap i K.S men man har ju tippat käpprätt hela säsongen. Har inte fått in en enda trippel/fyrling på hela säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu tror jag att Mora gör Brynäs sällskap i K.S men man har ju tippat käpprätt hela säsongen. Har inte fått in en enda trippel/fyrling på hela säsongen.