TV-kommentatorn nämnde att Timrå åkt Go-cart som uppladdning och att Svensson-Pääjärvi vann, trots att han inte ens hade körkort, och de menade att han hade vinnarskalle och så vidare.
Min egna erfarenhet av Go-cart är iofs att de som väger lättast har fördel, men Magnus verkar vara på 90kg dvs ungefär medel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Min egna erfarenhet av Go-cart är iofs att de som väger lättast har fördel, men Magnus verkar vara på 90kg dvs ungefär medel.