Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
« Föregående · 2321385 · Nästa » Till forumet
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Det handlar om tålamod och våga hålla puck. Vi kan inte slänga bort puckar på måfå, det är så onödigt. Det är samma skitDIF som innan, vi måste kunna spela likadant en hel match.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
rabon: Det känns rätt givet med ett boxplay snart också.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Nu går vi bort oss mycket, och igger en halv sekund för sent hela tiden...
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jag tror på en förlust här, vi har tappat det helt. Vi ger bort så jävla mycket nu
+ 7
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zappaholic: Gillar verkligen att ni är med o kämpar med oss!!!!!!👏👏💪👍🇺🇦😇
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Hur kan vi vika ned oss när vi har 4-1 helt bedrövligt. Steppa upp för fan, spela som om det står 0-0. Måste spela mycket aggressivare och ligga närmare djurgårdarna. Gör vi det kommer vi få chanser också.
+ 4
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jadu: det kanske inte blev mål nu. Men fortsätter de såhär ringer det igen om 5min...
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
aldrig att det blir mål, men nu känns det riktigt jävla kört
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Rallarn: Helvete trodde den var inne. Friläge Djurgården i stolpen
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kerstin_k: Inget mål. Andra gången pucken inte syns i plocken på er målis.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Öndulat: Tekningar otroligt viktigt nu, Där måste man använda den bäste hela tiden. Vet inte vem som är bäst. vi förlorar dom flesta
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Va fan vi måste våga spela och stå upp. Smäll på djurgårdarna så det stänker om det.
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Rumpelstiltskin: Japp, men hanzl som inte gör ett skit åker på samma utvisning
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kastade inte djurgårdspelaren handskarna, när han flög på tik-spelaren?
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
roger_sundsvall: Man spelar nu som att man är rädd att förlora.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Tror vi förlorar nu faktiskt. Klantigt att tappa en 3målsledning. Speciellt då man har domarna emot sig.
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Brynäsgubbe: jo - men vad annat kan man förvänta sig på hovet?
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Brynäsgubbe: ahahahhaah jadu,riktigt jävla fegt av domarna
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jadu: 4 mot 4 nu. Gör Djurgården 4-4 tror jag vi förlorar. Psykologiskt. Håll i nu gör 5-3! Matchserien kan vända om Djurgården vänder idag
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jadu: Förstår er frustration över det där domslutet, är tamefan hål i skallen på dom som dömer. Hoppas ni skickar ut Aporna i 4 raka matcher. KÄMPA
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Ja, jävligt besynnerligt att man kan hoppa på någon bakifrån efter en regelrätt tackling och få utvisningen kvittad.
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Så sjukt att en Timrå-spelare åker ut när han blir påhoppad av Djurgårdare efter en grym tackling. I NHL är det en instigator på DIF och PP för Timrå.
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Asså hur fan kan hanzl åka ut, jävla korrupta jävla domare. Djurgården spelaren ska ju isf ha 2+2 för roughing
+ 9
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Synct: Hoppade Hanzl in tacklingen? Hann inte se repriserna, bara tacklingen live.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Woody Jokinen: Solklar misconduct på Sörensen. Jävla sopa.
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
thorwald: Nu är det fullt slagsmål de vill ha matchstraff på Hanzl. Hoppas de inte tittar på det och domarna står emot
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
AHAHAHAHAHA JÄVLA PAJAS SÖRENSEN, timrå måste få powerplay för djurgården spelaren som börjar slåss????
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Rallarn: Nej inget byte. Kommer avgöras närmsta minuterna 45 eller 5-3 kom igen!
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
VI kan inte falla tillbaka som vi gjort. När vi hade 4-1 så måste man fortsätta spela, herregud
« Föregående · 2321385 · Nästa »