Ta ett djup andetag och inse att hockey inte är mer än ett spel.
Igår eftermiddag skedde en tragisk olycka i Härnösand där jag tappade en av mina vänner från skolan, plötslig inser man att hockey inte har sån stor betydelse när det kommer kring.
Den här situationen löser sig alltid - Ett liv kommer aldrig åter...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Igår eftermiddag skedde en tragisk olycka i Härnösand där jag tappade en av mina vänner från skolan, plötslig inser man att hockey inte har sån stor betydelse när det kommer kring.
Den här situationen löser sig alltid - Ett liv kommer aldrig åter...