Om det blir Modo i kvarten så är priset på resa 50kr Entré 120kr och vi nar 160st platser att få.Och tid för bussen blir kl 16.00 från navet 16.20 Timrå Centrum och kl 16.30 från E.ON Arena
Om det blir Djurgården i kvarten så är priset på resan 50kr Entré 129kr och där har vi fått 265st platser. Och tid för bussen blir kl 13.00 från E.ON Arena 13.10 Timrå Centrum och kl 13.30 från navet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om det blir Djurgården i kvarten så är priset på resan 50kr Entré 129kr och där har vi fått 265st platser. Och tid för bussen blir kl 13.00 från E.ON Arena
13.10 Timrå Centrum och kl 13.30 från navet.
Så anmäler på [email protected] eller ring mig på 070/6903961
Mvh Roger