Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Inget har hänt de senaste dagarna och händer inget i dag så är, enligt sportchefen Kent Norberg, spelarna fria att från och med i morgon, natten mellan onsdag och torsdag, gå till vilken klubb som helst. På lördag stängs transfersfönstret.
Och en konkurs gör att matchen på torsdag hemma mot AIK ställs in.
Kul med lite lögner också . Sen när var Svedbergs bud för lågt ??
"Timrå vill sälja arenan som går med mångmiljonförlust..."
Jädra muppar!!! 1
En utav de de sämsta rapporterna ang Timrå ik's läge startade...
Det som är synd är ju att , enligt Ewa L , så får vi inte besked förrän TIDIGAST onsdag .
Onsdag kväll är ju deadline för att ha kvar spelarna
hubbenorlen: det är sagt att om inte klubben har en långsiktig lösning innan sen onsdag kväll så låter klubben spelarna att gå.
SuperMupster: Har man sålt travhästen?
Redigerad kommentar
Ruskigt osmakligt om jag får säga det.
Skulle vara på sin plats med uppmuntrande ord från officiellt håll i den klubben istället
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Pihl1337:
Det är nog inget man bara "går ut med" så där med tanke på att de flesta kan räkna ut vad det betyder.
I värsta fall sitter det någon/några och filar på en ytterst tråkig pressrelease just nu.
| Kommentar från Malla enligt en facebooksida så har henrik strid skrivit på facebook att dom uppgifterna stämmer ej |
Allt som betytt nåt för en i större delen av ens liv försvinner nu ner i graven.
Det är med ett tungt hjärta jag ser på mitt hjärta nu. Ords finns inte.
Fågeln Fenix uppstod ur askan... kan man hoppas att den myten kan bli verklighet i vår tid... i våra liv?!
Edit, nu blev formatet normalt iallfall.
Redigerad kommentar
Jockz:
hoppar och hackar bilden som vanligt på deras sändningar ?
Alla rykten om konkurs är helt felaktiga! Det är väl Gamen som hittat på allt
haha alltså den där jävla gamen, snacka om ihärdig, det ska han fan ha oavsett hur sorglig han är. Hur länge har han huserat?
nolander har pratat om denna snubbe tidigare...
På bortastå står det cirka 10 Timråsupportrar med banderollen "Rädda Timrå". De sjunger också, "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp".
.>NEVER SURRENDER
Redigerad kommentar