1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Red Bull till trummisen


Red Bull till trummisen
Jag hatar egentligen att gnälla på Klacken/trumman och jag har inte en aning om vem som dunkade i dag... Inte fick jag duracellkänsla i alla fall

Ett plus till publiken som stöttade laget bra i underläget. Men inte faen vet jag om trumman styrkte upp... 30-40 sekunder sen tempotapp. Och när läktarn kommer igång i tempo så startar trumman upp i.... LÄGRE tempo..

Jag tar risken att trampa på en och annan öm tå. Men lite grann är det ju så att har man tagit Fan i båten, får man se till att ro honom iland..
Atäller man sig där så måste man vara beredd på att blöda i händerna efterv 60 min...

Kom igen nu då och ge mig vad jag tål....
Jag har vädrat min åsikt!

« · 603762
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer