Hur mång medlemar har TIKsupp klubb?Om man skulle försöka att arbeta fram ett intrese bland X medlemar att iallafall åka på två resor,man skulle kunna ta kontakt med samtliga via post/tel. JAg tycker ju att om man är medlem så har man ju ett hjärta för laget,å som de har gått den här tiden för laget så borde ju alla som kan vara intreserad av att resa.Som jag ser de så finns det tre matcher som borde vara intesanta: 12 jan Brynäs-Timrå 2 Mars Aik-Timrå 5 Mars Södertälje-Timrå De här är bara en liten ide som jag har.Bra eller dålig? fråga inte mig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
JAg tycker ju att om man är medlem så har man ju ett hjärta för laget,å som de har gått den här tiden för laget så borde ju alla som kan vara intreserad av att resa.Som jag ser de så finns det tre matcher som borde vara intesanta:
12 jan Brynäs-Timrå
2 Mars Aik-Timrå
5 Mars Södertälje-Timrå
De här är bara en liten ide som jag har.Bra eller dålig? fråga inte mig.