1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 39274

resa
Hur mång medlemar har TIKsupp klubb?Om man skulle försöka att arbeta fram ett intrese bland X medlemar att iallafall åka på två resor,man skulle kunna ta kontakt med samtliga via post/tel.
JAg tycker ju att om man är medlem så har man ju ett hjärta för laget,å som de har gått den här tiden för laget så borde ju alla som kan vara intreserad av att resa.Som jag ser de så finns det tre matcher som borde vara intesanta:
12 jan Brynäs-Timrå
2 Mars Aik-Timrå
5 Mars Södertälje-Timrå
De här är bara en liten ide som jag har.Bra eller dålig? fråga inte mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer