Ring Nubben!
« Föregående · 664702 Till forumet
Ring Nubben!
Jag föreslår att nån ringer till Nubben och frågar om Rosa och Pärssinen. Jag vågar inte men det är det säkert nå´n som gör ;)
Sv: Ring Nubben!
Talangscouten: Håller med, nyheten publicerades imorse, Hoppas att det har hänt något under dagen...
Sv: Ring Nubben!
Talangscouten:
Jag tycker detta säger allt:
"- Det har de inte rätt att göra. Rosa har inte fått lön på flera månader och är därigenom fri att gå, säger Norberg.
Timrå kan blanda in Internationella Ishockeyförbundet och på så sätt tvinga en fram registrering av Rosa."
De kan inte hålla honom detta kommer att lösa sig senast söndag.
Jag tycker detta säger allt:
"- Det har de inte rätt att göra. Rosa har inte fått lön på flera månader och är därigenom fri att gå, säger Norberg.
Timrå kan blanda in Internationella Ishockeyförbundet och på så sätt tvinga en fram registrering av Rosa."
De kan inte hålla honom detta kommer att lösa sig senast söndag.
Sv: Ring Nubben!
Red Rocker:
Söndag han behövs i morgon mot MORA!!! Tänk att han har den högsta lönen i elitserien genom tiderna. Det vore katastrof. Nä nu får förbundet börja agera o ställa krav!
Söndag han behövs i morgon mot MORA!!! Tänk att han har den högsta lönen i elitserien genom tiderna. Det vore katastrof. Nä nu får förbundet börja agera o ställa krav!
Sv: Ring Nubben!
Talangscouten: Håller med, det är en ruggigt viktig match om vi har(vilket vi har) ambitionen att spela slutspel.
Sv: Ring Nubben!
Red Rocker:
Precis, ska vi till slutspelet, så måste han bli spelklar. Jag såg honom idag på träningen, kan bara konstatera att man längtar tills man får se honom i matchsituation...
Precis, ska vi till slutspelet, så måste han bli spelklar. Jag såg honom idag på träningen, kan bara konstatera att man längtar tills man får se honom i matchsituation...
Sv: Ring Nubben!
Talangscouten: Så länge vi inte vet något är det ganska arrogant och onödigt att hetsa upp sig över att "förbundet inte gör något". Vad vet vi om det? Dom kanske jobbar häcken av sig, vad vet jag? Vi lär få veta efteråt vad som hände, så relaxa lite. Jag får nästan ont i ögonen av att läsa alla inlägg om huruvida Rosa är/blir spelklar. Vi lär nog snart få veta i alla fall.
Sv: Ring Nubben!
Stenkarn: Har hört att Dynamos president är på semester vid Svarta Havet.
Kommer tillbaka på måndag morgon för att skriva på papperen.
Så ta det lugnt, bara.
Det ordnar sig....
Kommer tillbaka på måndag morgon för att skriva på papperen.
Så ta det lugnt, bara.
Det ordnar sig....
Sv: Ring Nubben!
epa: Uscha. Nu vill man ha besked angående Rosa. Den här ovissheten tär på en. Han är ju garanterat inte värd dom pengarna om han får sitta på läktaren. Tycker förövrigt att det skall bli skönt att fönstret stänger snart, då slipper man alla spekulationer och bottenlösa rykten som florerar.
Vill även passa på att dela ut en känga till förbundet, slopa dom förbannade fönstren!
Vill även passa på att dela ut en känga till förbundet, slopa dom förbannade fönstren!
Sv: Ring Nubben!
Kerstin_k: Håller med dej angående fönstrerna om man inte kan dela ut gratis hjärtmedicin ;)
Sv: Ring Nubben!
Stenkarn: "Jaså, är han? Då får du väl fixa det, du som vet."
Nja....
Jag är inte så mkt för att hjälpa köpelag, typ LHC och Timrå.... :-)
Nja....
Jag är inte så mkt för att hjälpa köpelag, typ LHC och Timrå.... :-)
Sv: Ring Nubben!
epa:
Jag och en annan kändis från hs var på e.on och lunchade idag, vid bordet bredvid satt en okänd kille i träningspryttzlar men ett jättelass med mat...........det var nog han som satt där.
Jag och en annan kändis från hs var på e.on och lunchade idag, vid bordet bredvid satt en okänd kille i träningspryttzlar men ett jättelass med mat...........det var nog han som satt där.
Sv: Ring Nubben!
Huge: Ok, vilket köpelag håller du på då?
Kerstin_k: Det vettigaste som skrivits i denna gästbok idag. Bort med alla transferfönster.
Kerstin_k: Det vettigaste som skrivits i denna gästbok idag. Bort med alla transferfönster.
Sv: Ring Nubben!
Varför görs det inte ett undantag? Karln har inte fått betalt på flera månader och därför borde hans kontrakt vara ogiltigt. Med andra ord så är han fri att gå precis vart han vill.
Sv: Ring Nubben!
Skarin: Det framkom väl egentligen inget nytt. Frågan är vad ryssarna tjänar på att jävlas med Rosa och TIK ?
Skriver de inte under papperet kommer väl knappast Rosa att spela med dem för det.
Sv: Ring Nubben!
JD: Nej, inget nytt direkt. Men kul att mittnytt kunde prata om Timrå IK också. Det hör inte till vanligtheterna. Allra helst när den där Hans "bäbisen" Lindblom sitter där.
Sv: Ring Nubben!
Janken: Helt knäckt var han inte, han kostade ju t.o.m på sig ett leende! Det ordnar sig nog! :-)
Sv: Ring Nubben!
Skarin: Sluta gnäll pojk. Simträning med Giffarna är väl spännande då att det räcker ?
Sv: Ring Nubben!
Janken: Skulle nog tro att det fixar sig före söndag. Synd bara om han ska missa ytterligare två viktiga matcher. Undrar om han har samma lön ändå eller om han får betalt per match??
Sv: Ring Nubben!
mikenomad: Teoretiskt borde han ha lön från Dynamo Moscva efter som han är "deras" spelare.
Sv: Ring Nubben!
JD: Förhoppningsvis skriver Moskva på imorgon, och Rosa debuterar imorgon kväll. Det får vi hoppas på!
Sv: Ring Nubben!
JD: Låt bäbisen prata Giffarna och Superettan och jannike, jag ser på fyran dessutom har dom Tone där. Lindholm är okultiverad det är hockeyn som är het i västernorrland, giffarna verkar ändå vara hans favorit alla dagar i vecka det är för mycket
Sv: Ring Nubben!
tjobba: Nån nämnde N. Danielsson A-tuna tidigare... som ytterliggare ev. värvning/komplement..nån som hört/vet nåt ang. honom??
Sv: Ring Nubben!
TD: Lindblom verkar förutom Giffarna även ligga med modo. Bara en sådan sak....hehe. Att inte gilla Timrå är en livsstil för mittnytt-gänget i alla fall.
Sv: Ring Nubben!
nån som vet hur d gick med den finländska backen Matias Von Schantz
som skulle provträna med timrå?
som skulle provträna med timrå?
Sv: Ring Nubben!
Skarin: Ligga med MoDo...blir väl sova med fienden!
Så han kanske gillar Timrå ändå...
Så han kanske gillar Timrå ändå...
« Föregående · 664702