Jag har hört ett rykte om att Timrå inte vill ha Robert Jindrich kvar i truppen pga hans skador och att han inte platsar samt att Lill Kenta och Nubben varit över till Finland för att titta på en ersättare !!
Jindrich är en av de högst betalda i löneligan i Timrå !!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har hört ett rykte om att Timrå inte vill ha Robert Jindrich kvar i truppen pga hans skador och att han inte platsar samt att Lill Kenta och Nubben varit över till Finland för att titta på en ersättare !!
Jindrich är en av de högst betalda i löneligan i Timrå !!