+ 12
Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
« Föregående · 2627715 Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Samma här. Jag skulle inte lägga pengar på hemmamatcher längre eller inte kolla på spelet.. det går inte.. det gör fan ont.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
JonteD: du brukar ha koll på sånt! Men alldeles rätt att vara tyst. Men nånting klämmer! Det är inget lag längre!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
BlackBay: Vi får se om empa mfl dyker upp i forumet snart igen. Han sa ju efter den senaste matchen att han lägger ner att vara i forumet då det inte är värt det med tanke på hur dåligt spelet ser ut. Jag kände samma sak, men kärleken till Timrå IK är för stor för att sluta vara här och diskutera med er andra Timråbröder. Tror nog att han och de som har lämnat känner likadant och kommer tillbaka snart.
+ 14
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
BlackBay: Håller med, men känns lite som att nånting klämmer.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{9566}: Nja, tycker inte Ante sett märkvärdigt påkopplad ut tidigare heller egentligen, samma trötta uppsyn före, under och efter match oavsett matchstatus.
+ 6
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{9829}: Reagerade också när Ante säger första perioden riktigt bra.
Då kan man ju undra vad han har för krav...😲
Måste bara bli rejält uppsving nu o sen måste Dahlén, Lander o Hållander kliva fram rejäkt nu!💪
Bara seger som gäller nu!💪
Då kan man ju undra vad han har för krav...😲
Måste bara bli rejält uppsving nu o sen måste Dahlén, Lander o Hållander kliva fram rejäkt nu!💪
Bara seger som gäller nu!💪
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Nånting är ju helt uppenbart fel med nånting, Ante är ju inte direkt påkopplad i båset. Drivet verkar inte finnas där som förut.
Jaa, inte fan vet jag!
Jaa, inte fan vet jag!
+ 13
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{9829}: Ja, vi får väl se ikväll. Det är lite upp till bevis. Själv tycker jag och många andra att Ante sett uppgiven ut och spelarna inte haft någon glöd att vinna. Svårt att bara slå på en knapp. Men sämre kan det knappast se ut än i måndags iaf.
Tror att det blir svårt att ta poäng ikväll om Rögle spelar som senast.
Tror att det blir svårt att ta poäng ikväll om Rögle spelar som senast.
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{9829}: Ja det är kvällens utan tvekan hetaste fråga; Kan laget uppvisa nåt som bekräftar Kapanens ord om 100% skitsnack?
+ 6
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Första perioden var riktigt bra såger Ante?? Kollar vi på samma match eller kollar ledarstaben på taket under matchen? Helt jävla otroligt.
+ 12
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Det får inte se ut sådär igen, oavsett om vi spelar hemma eller borta så måste man ta ett bättre ansvar och betala ett högre pris för att få stopp i spelet och det ska vi se till att göra i morgon, säger Ante Karlsson.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Lomond: Det är dags att vända på detta och vinna igen nu. Det är lite väl negativt i forumet, vore trevligt om det kunde bli positiv stämning igen. Förlust ikväll och på lördag och vi tappar mycket i tabellen.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
OlliJanne: Ja nu måste Danskjävlarna tas som Ernst-Hugo skulle sagt...👊😁!
Bara att lägga fadäsen i måndags åt sidan o hoppas att vi slipper se nåt sådant igen nu.
Blåställen måste på ikväll nu om vi ska ha chans till vinst. En riktigt krigarinställning vill jag se o att de ledande spelarna levererar👍
Törs inte tänka om vi förlorar ikväll med tanke på FBK hemma på lördag. Då är vi nog nästan nere i skiten.
Vinn ikväll nu o visa upp vad The Big Red Machine står för!🏒💪
Bara att lägga fadäsen i måndags åt sidan o hoppas att vi slipper se nåt sådant igen nu.
Blåställen måste på ikväll nu om vi ska ha chans till vinst. En riktigt krigarinställning vill jag se o att de ledande spelarna levererar👍
Törs inte tänka om vi förlorar ikväll med tanke på FBK hemma på lördag. Då är vi nog nästan nere i skiten.
Vinn ikväll nu o visa upp vad The Big Red Machine står för!🏒💪
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Är nån medlem och kan hjälpa mig att köpa 3 stycken biljetter på långsidan? :D
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Brattström till FBK. Kan vi snälla inte ge honom en bra start på lördag?? Om han nu blir klar tills dess.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
EXPLORERSMÅLAND: Krossa den där danska bandyklubben ikväll nu!!!
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Bli dä når poäng i uken i Dannmark el mot Pöjkera i Islada??
Ja tvivla på dä...
Låt dä rinna lätt rabbuslingar så få dä gå somm dä gå!!
Ja tvivla på dä...
Låt dä rinna lätt rabbuslingar så få dä gå somm dä gå!!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Knylan: snälla kan ni för första gången denna säsongen hjälpa oss lite? Vinn med typ 0-4
+ 2
Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Ska vi gissa på omvänd matchbild ikväll, jämfört med måndagens haveri? Hemmaspel är uppenbarligen inget det här laget gärna sysslar med, men poängen brukar trilla in borta när det går att bara spela efter oddsen och enbart fokusera på resultatet.
+ 7
« Föregående · 2627715
Så åker man ut och ser den där SKITEN.
Ska tilläggas att jag varit på 2 av 3 hemmamatcher i jul och fortsättningsdagar, allt ett jävla pussel och en väldigt känslomässig jul då det är första sen mamma gick bort.
Summan av kardemumman är att jag prioriterat hockeyn högt, och på ett stressat manér, och jag känner att skådespelet på isen stundtals är hånande nonchalant.
Men det är ju mitt problem att jag väljer att göra såhär. Topplocket gick bara. Ska inte bojkotta, kommer dock trappa ner engagemang tills jag ser att laget faktiskt vill något.
Sorry för personlig rant! Måtte bortaspelet fortsätta se stabilt ut ikväll, det är ju faktiskt en av få saker som ser något harmoniskt ut just nu.