Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
« Föregående · 2627961 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Här kommer 2-0
Gissar på att Erixon kommer släppa sin gubbe igen
Gissar på att Erixon kommer släppa sin gubbe igen
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
pingvin: Hur segt det än ser ut nu finns det för mig inte ett uns känsla att HV tar 13 poäng mer än oss. Dessutom är det andra under oss som är formsvaga.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kerstin_k: Mieho och EP har varsitt kalasläge men ingendera får iväg ett skott. Peak Timrå.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Nisse på Mon or: Vad fan gastar skånefolket om? OJ blir ju tacklad in i målvakten!
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Men stå upp för era lagkamrater för i helvete. MPS du har ju förfan spelat i NHL,
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Nu är Åke så sugen på Rögle-PP att han räknar in det på förhand
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Gewe: Vi ledde skotten, fick PP och då hämtade Rögle in i skottövertaget. Rimligt.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{297}: Johansson åker in i Rifalk. Han vet hur man gör iaf
Han blir knuffad
Han blir knuffad
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Erre92: Du kan vara över blå före pucken utan offside. Det krävs att man har kontroll på pucken. Puck i ryggen från egen zon är per definition "kontroll på pucken".
Pissdåligt pp. Knappt ens värt att slösa två minuter på sånt här spel.
Pissdåligt pp. Knappt ens värt att slösa två minuter på sånt här spel.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
EXPLORERSMÅLAND: bra försök av EP där men han missar den gyllene regeln: om man blir intacklad i målburen, hoppa in i målvakten för tusan.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Läktarproffset: jag känner mig lite lost nu....
Om jag åker över offensiv blå och får pucken på ryggen, borde det då inte vara offside eller förstår jag inte offsideregeln längre?
Om jag åker över offensiv blå och får pucken på ryggen, borde det då inte vara offside eller förstår jag inte offsideregeln längre?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Åke Unger blir verkligen smällkåt när Rögle har pucken i offensiv zon!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Motståndarna måste ha bandymål om vi ska lyckas göra mål. Eller hamnar den i bröstplattan ändå? :/
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Erre92: Man kan nästan tro att han vill ge tillbaka lite sen senast... erhm. Krävdes det för att väcka han så.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
pingvin: Vad fan någon sagt till Lander sen 1-0 målet, fortsätt säga det efter varje byte!!!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
FH - avdammad: Vi spelar bra, gäller att vi utnyttjar detta nu
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Förlorar Oskarshamn mot Luleå hemma ikväll så får de möte Modo eller Timrå i kvalet. Surströmmingsderbyna blir avgörande. Så är känslan.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Rip Kirby: "måfå-passningar" in i slottet och u10-körning - Timrås spelidé.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kerstin_k: Efter 1-0 så tycker jag faktiskt att vi har tagit över. Än är det inte kört.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
HELA SÄSONGEN
uppspel från egen zon
inspel i anfallszon
vad är planen??
uppspel från egen zon
inspel i anfallszon
vad är planen??
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Peacedog: Inte för att det gav något egentligen; men det senaste bytet av Lander kan ha varit ett av hans bättre i år.
+ 2
« Föregående · 2627961 · Nästa »