Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
« Föregående · 2628200 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kapanen säger inget med tränarbytet att göra! Hur kan det se ut som det gör då? Alla är ju fullständigt oengagerad!
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
BlackBay: vi har vänt förr...minns några Malmö matcher...(säger den obotlige optimisten)
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Läktarproffset: bara vi rullar på lite till så sätter sig spelet ska du se :) bara fortsätt köra, onödigt att agera och förstöra vad som funkar så fint
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Andersson: De har inte velat spela på länge. Men jag ger mig fan på att det inte tar emot att kvittera ut lönechecken. Jävla primadonnesopor. Håller med Modano till 100% ang det här laget
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Bevittnar vi ngn form av protest från spelarna à la Djurgården/Rögle innan de bytte tränare? Ser helt apatiskt ut…. 🤔🤯😠
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Läktarproffset: Vi måste byta tränare först innan det kommer ske
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Andersson: 4-0. Det blir tvåsiffrigt ikväll. Har aldrig slagit av tidigare men gör det nu. Har tappat förtroendet helt. Vi hörs vänner
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
roger_sundsvall: Hahahahaha
Var det nått ner?... Just ja!
Hahahahaha
Skicka Ante i periodpausför fan och bänka halva laget och låt boyce, EA och OJ spela av resten!!!!!!
Var det nått ner?... Just ja!
Hahahahaha
Skicka Ante i periodpausför fan och bänka halva laget och låt boyce, EA och OJ spela av resten!!!!!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Olli Hahl: iaf Ante kan ta sitt och dra...totalt oduglig att coacha och få till nån förändring. Så jävla tafatt så han borde få sparken på riktigt. .
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Haha, Rindell styr pucken så Johansson inte kan ta den, framför eget mål.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Var är Timråspelarna som tacklas och visar vilja? Finns inte?? Ser helt avslaget och rädda ut.
Dags att byta målvakt. Dock är inte detta JJs fel, utan ett helt bedrövligt försvarsspel och inställning från utespelarna som ligger till grund.
Dags att byta målvakt. Dock är inte detta JJs fel, utan ett helt bedrövligt försvarsspel och inställning från utespelarna som ligger till grund.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
roger_sundsvall: Allt går in. Kan vi byta målvakt nu eller blir någon ledsen då?
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
pingvin: det kan ligga något i det, vi kanske måste ha en finsk materialare?
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
roger_sundsvall: nu stängde jag av. Har nog aldrig hänt förut.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Stryparn: Vi är värdelösa just nu. Så jävla dåliga. Alla lag måste längta efter att spela mot Timrå
Jag älskar Timrå men vill inte ens se mer. Har aldrig hänt tidigare. Tror många fler känner detsamma
Jag skäms att klubbmärket dras ner i skiten som det gör just nu
Jag älskar Timrå men vill inte ens se mer. Har aldrig hänt tidigare. Tror många fler känner detsamma
Jag skäms att klubbmärket dras ner i skiten som det gör just nu
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Svesse och Eronen blir nerjobbade av en 75-kilos Rögleforward
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: ta betalt? Vi kan varken slå en passning, och än mindre ta emot den i fart...
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{297}: På riktigt är det väl vad som behövs nu, en riktig jävla utskåpning. Så Kapanen och de andra lallarna kan synas med sitt bullshit
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
{297}: när bussen är i Jönköping får Ante samtalet, ledsamt att se detta.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Aljd: Kan allting vara materialförvaltarna Huss och Westins fel? Vi verkar ha oslipade skridskor, mjuka klubbor och blöta suspar…
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Vi kommer inte till anfall alls i andra perioden. 3 skott på mål registrerat efter 15 minuter varav 2 av dem är dump som gått på mål.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Betalt? Vi är helt chanslösa. Spelarna helt håglösa. Ser ut som myteri.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Dags att AGERA nu....
Ska vi spel i Elitserien nästa säsong???
Ska vi spel i Elitserien nästa säsong???
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Borde tagit time out vid 1-0 i början av andra. Nu är det för sent.. va fan håller dom på med?
Detta är alltså samma Rögle vi vann med 4-0 mot tidigare under säsongen. Haha
Detta är alltså samma Rögle vi vann med 4-0 mot tidigare under säsongen. Haha
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
vonDöbeln: Tar vi inte betalt? Jag vet inte, jag ser inte matchen
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Luleå? Dom har 2 poäng mindre än Timrå just nu. Visserligen med två färre matcher spelade.
Men byyyt målvakt, för helvete!!!
Men byyyt målvakt, för helvete!!!
+ 1
« Föregående · 2628200 · Nästa »
Nära. Skoja bara. Skönt att Timrå inte blev nollade.