Varför har aldrig Timrå visat intresse för denne starke defensiva Center egentligen för? Han har ju Ånge som moderklubb och Ånge är närmare Timrå en Ö-vik. Tycker annars synd om killen.Anaheim verkar inte tycka att han duger. Hoppas då att MoDo får han för sin egen skull.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han har ju Ånge som moderklubb och Ånge är närmare Timrå en Ö-vik.
Tycker annars synd om killen.Anaheim verkar inte tycka att han duger.
Hoppas då att MoDo får han för sin egen skull.