SCA cupen 2013
Jag ser gärna en sniper och det gör nog Tommy, Nolan. Nubben, bilförsäljarn och Ante också. Men är man fulast på balen då är det bara på film som man till slut lyckas bjuda upp den där snygga som har det.
Jag orkar inte dra det här med ekonomin ett varv till och allt vad det har fört med sig de senaste säsongerna. Alla vet det redan, även om vissa inte verkar förstå att klubben är lika attraktiv som en skabbräv i utomståendes ögon.
Corso ja. Nä, inte målspottare kanske men en hel del poäng gjorde han. Fast ett praktarsle i övrigt uppenbarligen.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad: Självklart, det är dock att ta en rejäl chans och det har vi knappast råd med. En AHL-spelare som producerat runt en poäng i snitt per match hade jag hellre masturberat till.
Nej, och då får vi ändå vara nöjda med tanke på rådande omständigheter. Även om sportchefen hetat Osten så hade det nog sett likadant ut.
De beskrevs ju som väldigt bra och spännande spelare av respektive sportchefer, innan de dök upp och visade sig vara så dåliga att de åker hem innan säsongen ens har börjat. Snacka om dålig och lat scouting.
Så kanske är det bra att inte Nubben chansar med våra pengar i det här läget.
Att en spelare kommer från Nordamerika är ju trots allt ingen garanti för han är bra.
El Maco: Tycker också att matchstället ser riktigt trevlig ut att döma av vad jag såg på bilderna.
Ser fram mot matcherna i Mälardalen denna säsong. Avstånd från Stockholm inom parantes.
Djurgården
Södertälje (43 km)
Almtuna (73 km)
Västerås (109 km)
Det ska bli riktigt roligt att titta på NYA UNGA TIMRÅ IK i vinter.
Frågar igen och hoppas att någon med info uppmärksammar.
Kan man lösa medlemsskap i SK under SCA-Cupen?
Timrå Icon:
Jo det kan du vara lugn för men man måste ju ha något att göra från 19:15 och resten av kvällen. :)
Nån härinne som har en plats över i bilen och åker in från Timråhåll till Gärde ikväll?
Skicka PM i så fall.
Tack på förhand!
/Ambroo