fighter: Jag tror nog knappast att det blir så många kommentarer från Modo håll. Dels för att dom flesta på HS som är Modoiter har passerat den åldern där man lägger allt för mycket fokus över en träningsmatch :).
Snoop: Jonte Hedström på pass av Regin gör 2-1, skönt för Jonte och skönt för Regin att få göra poäng och dom tillsammans med Tenkrat kan komma att göra underverk i vinter :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer