Semifinal 2008
« Föregående · 1017732 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal 2008
Ni får skrika lite extra åt mig ikväll, själv sitter jag på bussen på väg mog Timrå vid den tidpunkten så jag lär nog hålla diverse glädjerus för mig själv i den mån det går :)
Sv: Semifinal 2008
BILJETT!!!!
En av mina arbetskamrater har en ståplatsbiljett över till kvällens drabbning. Den säljes nu för SJÄLVKOSTNADSPRISET 135:-.
Lägg in ett brev till mig med kontaktuppgifter så ringer jag för överenskommelse om var och när du hämtar biljetten.
FÖRST TILL KVARN GÄLLER!!!!
En av mina arbetskamrater har en ståplatsbiljett över till kvällens drabbning. Den säljes nu för SJÄLVKOSTNADSPRISET 135:-.
Lägg in ett brev till mig med kontaktuppgifter så ringer jag för överenskommelse om var och när du hämtar biljetten.
FÖRST TILL KVARN GÄLLER!!!!
Sv: Semifinal 2008
Uddan:
Morning!
Han var kass sist, varför inte Rönnen, han var rätt okey nere i Jerusalem.
Morning!
Han var kass sist, varför inte Rönnen, han var rätt okey nere i Jerusalem.
Sv: Semifinal 2008
Abron: Morrn.. Nja så bra va han inte.. Är ju nästan man längtar efter Kuben,.. :)
Sv: Semifinal 2008
Maggan: Vafan hon skänker ju bort biljetterna, tur att det finns folk som inte utnyttar folks vilja att gå på hockey.
Sv: Semifinal 2008
Maggan: Fast mest troligt är det någon som spelar Fredrik Pettersson (ägaren till numret) ett litet sluspelsspratt.
Sv: Semifinal 2008
Hur har era matcher mot HV sett ut? Finns det någon tendens, något lag som är bättre mm..?
Sv: Semifinal 2008
Fysisk hockey: Vi bättre i måndags och Hv bättre i onsdags. Vi var väl närmare att skaka dem senast då Backe hade en bättre dag än Liv i måndags.
Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.
Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.
Sv: Semifinal 2008
Fysisk hockey: Två helt olika matcher. Timrå bäst i första, HV bäst i andra. Backlund har dock överglänst Liv i målvaktsmatchen.
Sv: Semifinal 2008
Fysisk hockey: Har du redan tagit sommarlov? Eftersom du inte håller dig up to date via de media som finns?.
Kan väl säga så här.
Timrå och Linkping spelar förmodligen Finalen.
Sen får du bilda dig en egen uppfattning.
Kan väl säga så här.
Timrå och Linkping spelar förmodligen Finalen.
Sen får du bilda dig en egen uppfattning.
Sv: Semifinal 2008
Tycho: Ok, tack. Det lilla jag har läst så verkar det som det har förekommit en hel del heta känslor. Eller är det massmedialt försök att trissa upp stämningen? I våran semifinalserie saknas nerven, kampen och hettan. Men det beror väl på att FBK-spelarna inte hinner med...
Sv: Semifinal 2008
Vet inte om det här har varit uppe på tapeten tidiagre, se länk. Kan vara till er fördel..
Sv: Semifinal 2008
Fysisk hockey: Så farligt är det ändå inte... Men hetare än kvartsfinalen är det iaf. =)
Sv: Semifinal 2008
Maggan: Dom biljetterna gick fort. Annonsen är ju borttagen. Var det Good Charlottes inställda konsert eller?
Sv: Semifinal 2008
F.ö hur lätt eller svårt är det att ta sig till HV:s bås? Tänkte hosta lite influenser på dom.
Sv: Semifinal 2008
Hahl Bundy: Nej nej! Tänk på Chrunak... en förkylning kan betyda sparken, även för en supporter.
Sv: Semifinal 2008
Fysisk hockey: Undrar om inte HV känner sig tvugna att agera här. Minns att Mora stängde av sina bästa spelare för en liknande förseelse.
Sv: Semifinal 2008
Om det nu stämmer, så verkar de vara en aningen desperata dessa unga herrar. Dra till Malmö, vad kan det vara minst 30 mil, 2 dagar innan viktig match för att kröka. Inte lätt att bo i Jerusalem :)
Sv: Semifinal 2008
Skulle det vara nån som visste vart man kunde få tag i 3 sittplatser så är jag intresserad av att handla dom :) till ikväll alltså
Sv: Semifinal 2008
Messiah: Bara du tar dig in i hallen så är det ingen match att få tag i ett gäng lediga sittplatser; i baren sitter ett gäng fritidsfyllon som blir kvar där efter första pausen. Det gäller bara att få dom att avslöja vilka sittplatser dom har!;)
Sv: Semifinal 2008
Hahl Bundy: Ni har inte råd att gå på hockey; eller ens ta er in på O'Learys! Är Domuspuben öppen fortfarande? ;)
Sv: Semifinal 2008
Jean1: Den är väl alltid öppen :) Själv har jag pantat flaskor för att se matchen ikväll, fast jag har 1 tomflaska med mig eftrsom det kan bli svårt att ta sig till muggen o sen komma tillbaks till min eminenta plats, misstänker jag. :)
Sv: Semifinal 2008
Hahl Bundy: Håll hårt i pissflaskan bara, så ingen sniken tar den för att slurpa i sig slatten och sen panta den!;D
Sv: Semifinal 2008
Jean1: Jadå o det är ingen risk att jag beter mig som nån go gubbe heller. :)
Jag är skötsam o tuggar vindruvor.
Jag är skötsam o tuggar vindruvor.
Sv: Semifinal 2008
stoff: Hur kan man vilja sälja sina biljetter? Själv kommer jag att befinna mig Eon full i feber o med div. kamrater i snoken.
Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!
Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!
Sv: Semifinal 2008
Mappe: jag har svårt att tror David Petrasek som ass kapten skulle gå ut på krogen i ett slutspel ..
Sv: Semifinal 2008
tk75: Behöver man ta sig ett järn så vette fan... det kan inte va kul att bara dricka nattvardsvin varje dag...
Sv: Semifinal 2008
Mappe: Ja... man får väl tro vad man vill. All dålig mediabehandling av HV är bra för TIK. Ikväll kör vi över dom!
« Föregående · 1017732 · Nästa »